Monogrāfijā apkopota autora 30 gadu pieredze un pētījumi par izglītības mērķiem un to veidošanu. Tās pamatā ir 2011. gadā aizstāvētais promocijas darbs, kas papildināts ar autora pētījumiem pēdējos 12 gados. Pirmajā daļā analizēta izglītības mērķu nozīme un funkcijas, izglītības sistēmas mijiedarbība ar sabiedrības kultūru un tās vērtībām. Otrajā daļā, balstoties uz mūsdienu sabiedrības problēmu analīzi, tiek piedāvāti izglītības mērķu veidošanas 5 principi un to pamatojums. Trešajā daļā salīdzināti rezultāti divām pedagogu aptaujām (2009./2010. un 2020./2021.) par izglītības mērķiem un vērtībām, kā arī pētīta mērķu veidošanas pieredze ārzemēs un Latvijā.
Pasūti grāmatu: